Våre partnere har spisskompetanse innen analyse, strategi- og forretningsutvikling, endringsprosesser, innovasjon og kommunikasjon.

Med dyp respekt for hverandres ulike bakgrunn og erfaring er det med nysgjerrighet, kreativitet og skaperglede vi tar fatt på enhver utfordring.

 
 
Emil_web.jpg
Henning_web.jpg
Henrik_web.jpg

Emil Eike

Managing partner. Strategisk rådgiver

Emil kommer fra jobben som kommersiell direktør i Flytoget. Der har han de siste tre årene utviklet og implementert selskapets nye differensieringsstrategi. Det har vært en digital transformasjon, med basis i Flytoget som et verdinettverk. Som administrerende direktør i NSB Gjøvikbanen AS utviklet og implementerte han den gjeldene forretningsstrategien. Gjøvikbanen er den eneste anbudsutsatte strekningen i Norge i dag og har utviklet seg til en av de mest lønnsomme i Europa. 

Emil har en lederutdanning fra Hærens Krigsskole og US Army Infantry School. Han har en Executive MBA fra BI, 

Emil er gjesteforeleser på BI i faget Strategy Process for studenter på EMBA og MSc Business.

Henning Karlsen

Head of Strategy Consulting

Henning har hjulpet norske og internasjonale virksomheter med å utvikle sine konkurranse- og merkestrategier gjennom 20 år. Han har på mange måter utviklet faget helhetlig merkevareledelse gjennom å tydeliggjøre sammenhengen mellom forretningsstrategi, konkurransestrategi og merkevarestrategi. 

Han har en MSc i Consumer Sociology og International Marketing & Strategy, og han foreleser både ved London Business School og London School of Economic & Political Science.

Henning har forsket på likhetstrekk mellom virksomheter som lykkes over tid, og er en svært ettertraktet foredragsholder, med blant annet faglig ansvar for ANFOs merkevareskole. 

 

Henrik Printz Aamlid

Digital forretningsutvikler

Henrik har de siste årene hatt ansvaret for Flytogets digitale brukeropplevelse, og vært sentral i selskapets digitale transformasjon, blant annet gjennom utviklingen av deres kritikerroste app. 

Henrik brenner for å skape helhetlige og minneverdige brukeropplevelser, på tvers av fysiske og digitale kontaktpunkter. Med menneskene i i sentrum bringer Henrik alltid inn et nytt perspektiv i møte med allerede etablerte sannheter.

Henrik er utdannet sivilingeniør fra NTNU, med en mastergrad i industridesign. Han har medforfattet boken "Innovasjon i praksis - veien til den andre siden" og publisert flere artikler knyttet til tjenestedesign og brukersentriske innovasjonsprosesser.


Kontakt Emil

+47 916 52 106

emil@compete.no


Kontakt Henning

+47 485 02 904

henning@compete.no


Kontakt Henrik

+47 996 17 632

henrik@compete.no