Bygg en sterkere merkevare. Skap en tydeligere posisjon. Løft hele virksomheten.
Hva kjennetegner virksomheter som lykkes med å bygge sterke merkevarer som skaper vekst og langvarig konkurransekraft?
Ny forskning fra London Business School – basert på 10 000 merkevarer i 30 land og 30 ulike bransjer – viser at de mest vellykkede selskapene bruker merkevaren som strategisk motor og styringsverktøy.
Dette seminaret gir deg innsikten, metodene og verktøyene for å gjøre det samme.
Tid og sted
Fredag 5. desember kl. 09:00–11:30
Hotel Continental, Stortingsgata 24/26, Oslo
Hva du får på seminaret
Innsikt i fem signifikante fellestrekk blant de mest suksessfulle merkevare virksomhetene – og hva de betyr i praksis
Hvordan utvikle en tydelig og bærekraftig merkevarestrategi som gir varig differensiering og konkurransekraft
Metoder for å gjøre merkevarestrategien operativ, integrert i styring, kultur og forretningsutvikling
Praktiske case og eksempler fra norske og internasjonale virksomheter
En komplett verktøykasse for å utvikle sterke, tydelige og gjennomførbare merkevarestrategier
Hvorfor delta?
Denne masterclassen er utviklet for kommersielle ledere som vil bruke merkevaren som et reelt strategisk verktøy – ikke bare som kommunikasjon. Du får innsikt som er umiddelbart anvendbar i styrearbeid, lederteam, strategiutvikling og operativ gjennomføring.